Recursos humans per a la recerca a Espanya i Portugal

Ciència
Laura Cruz Castro, Luis Sanz Menéndez, Cláudia Sarrico i Tiago Santos Pereira

Les persones que treballen en recerca són un pilar del sistema. Són propícies les condicions laborals d’aquest sector a Espanya i Portugal o estan forçant una fuga de talent?

Recursos humans per a la recerca a Espanya i Portugal

Els vincles ciència-empresa a Espanya i Portugal: un potencial d’innovació sense explotar?

Ciència
Manuel Mira Godinho, José Guimón, Catalina Martínez i Joana Mendonça

A Espanya i Portugal, únicament el 6 % dels doctorats treballen en el sector empresarial. Hi ha un ampli marge de millora en la relació entre ciència i empresa.

Activitat

Cicle de conferències a CaixaForum Macaya: “Els drets humans, avui”

Avui seria possible signar la Declaració Universal dels Drets Humans? En el present que vivim, aquest cicle de conferències és d’una actualitat candent.

Cicle de conferències a CaixaForum Macaya: “Els drets humans, avui”

Activitat

Cicle de conferències en CaixaForum Sevilla: "Societat pantalla"

Identitat digital, el poder dels algoritmes, la construcció social des de darrere de la pantalla… Reflexionem sobre la revolució digital i el gran impacte que té en les nostres vides.

Cicle de conferències en CaixaForum Sevilla: "Societat pantalla"

Activitat

Cicle de conferències a CaixaForum Macaya: “En el futur tecnològic, hi ha vida alternativa al metavers?”

El metavers és tendència i sembla que marcarà el futur digital, però és possible viure aliè als mons virtuals?

El més destacat

Ressenyes

Col·labora amb nosaltres

Subscriu-te a la nostra newsletter

i t'informarem de les publicacions de l’Observatori Social de ”la Caixa” que poden ser del teu interès: articles en profunditat, entrevistes i ressenyes que t’aproparan a la realitat social a través dels millors experts en cada camp.

Sóc investigador i vull rebre informació sobre propostes de recerca en ciències socials

Si voleu que us mantinguem informats sobre propostes de col·laboració professional i convocatòries de recerca en l’àmbit de les ciències socials, subscriviu-vos-hi