Cicles de conferències

Cicle de conferències: Impacte social de l'emergència climàtica. Què podem fer?

Cicle de conferències: Impacte social de l'emergència climàtica. Què podem fer?

-

Juntament amb l'Institut de Salut Global de Barcelona, organitzem aquest cicle de conferències per reflexionar sobre els efectes del canvi climàtic sobre la salut, el territori i també l'economia.

Cicle de conferències: Tecnologia, empresa i noves ciutats

Cicle de conferències: Tecnologia, empresa i noves ciutats

-

Cal humanitzar més la tecnologia? En aquest cicle coorganitzat amb la Fundació Knowledge Innovation Market Bcn (KIMbcn), debatrem sobre com la transformació digital ha de contribuir a la consecució d'objectius socials i mediambientals.

Cicle de conferències: Societat connectada, individus aïllats

Cicle de conferències: Societat connectada, individus aïllats

-

Hiperconnectats i, alhora, més aïllats que mai? Aquest cicle de conferències debat sobre el paper de la tecnologia a les nostres relacions socials.

Cicle de conferències: El biaix dels algoritmes

Cicle de conferències: El biaix dels algoritmes

-

Els algoritmes, creats per ser usats en la intel·ligència artificial, també reprodueixen estereotipis i prejudicis. Reflexionem sobre això en aquest cicle de conferències.