Titol separator Ultimo dossier

Últim dossier

Recerca i innovació a Espanya i Portugal

Ciència

Quins factors defineixen el sistema de recerca i innovació d’un país? L’onzè Dossier de l’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” analitza el cas d’Espanya i Portugal en comparativa internacional.

Dossieres anteriores

Dossiers anteriors

Estat del benestar, cicle vital i demografia

Estat del benestar, cicle vital i demografia

L’envelliment de la població com afecta l’estat del benestar? El desè Dossier de l’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” analitza les polítiques que cal aplicar en tot el cicle vital per garantir la justícia intergeneracional.
Immigració: reptes i oportunitats

Immigració: reptes i oportunitats

Quins reptes i oportunitats planteja la immigració? El novè Dossier de l’Observatori Social de ”la Caixa” analitza per què aquest fenomen és clau en la sostenibilitat de l’Espanya despoblada i quin impacte té en el sistema educatiu.
Encarar-se a la pobresa infantil

Encarar-se a la pobresa infantil

Fins a quin punt la pobresa i la privació material afecten les llars en què viuen infants? El vuitè Dossier de l’Observatori Social de ”la Caixa” analitza les conseqüències de la pobresa infantil, com els problemes de salut, el fracàs escolar i la dificultat de mobilitat social.

Títol separador a dosier generals

Dossiers per temàtiques

Titol filtre dossiers Inclusió Social