Titol separator conoce tipos convocatoria

Tipus de convocatòries

Social Research Call

Suport a recerques que generen coneixement sobre la realitat social a Espanya i Portugal.

1,3 M d'euros anuals repartits en projectes de fins a 115.000 euros. Recerques de 24 mesos.

Convocatòries Flash

Convocatòries per donar suport a estudis socials que es desenvolupin en menys de 12 mesos a Espanya i Portugal.
800.000 euros anuals repartits en projectes de fins a 35.000 euros. S’obren 2 convocatòries a l’any amb un tema específic per a cada una.

Convocatòria Connecta

Recerques sobre benestar emocional i salut mental que es desenvolupen en col·laboració entre l’acadèmia i el sector social a Espanya.
480.000 euros anuals repartits en projectes de fins a 90.000 euros. Recerques de 24 mesos.

Titol separador convocatorias Próximas aperturas

Properes obertures

Publicador de continguts

No hi ha properes obertures.

Titol separador convocatorias activas

Convocatòries obertes

Publicador de continguts

No hi ha convocatòries obertes en aquests moments.

Titol separador convocatorias en avaluació

Convocatòries en avaluació

Publicador de continguts

Convocatòria Flash per donar suport a projectes de recerca sobre l’impacte social de les vides longeves (FS24-1B)

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” obre una convocatòria per donar suport a projectes de recerca en ciències socials en què s’estudiï l’impacte social de les vides longeves mitjançant una enquesta quantitativa.

Social Research Call 2024 (SRC 2024)

Convocatòria

Social Research Call 2024 (SRC 2024)

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” llança una convocatòria oberta i competitiva per finançar projectes de recerca que destaquin per la seva excel·lència, el seu caràcter innovador i la seva orientació social.

Convocatòria Connecta: de la recerca a la pràctica social  - 3ª edició

Convocatòria Connecta: de la recerca a la pràctica social - 3ª edició

-

L’Observatori Social llança aquesta convocatòria amb l’objectiu de promoure la relació i el treball conjunt entre l’àmbit de la recerca i el de la pràctica (sector social i administració pública) i augmentar l’impacte social de tots dos àmbits.

Subscriu-te a la newsletter per a recercadors en ciències social

Subscriu-te a la newsletter per a recercadors en ciències socials

Subscriviu-vos-hi i us mantindrem informats sobre propostes de col·laboració professional i convocatòries d’investigació en l’àmbit de les ciències socials.

border

Titol separador convocatorias por tipo

Convocatòries tancades per tipus

Información de interés