Tipus de convocatòries

Properes obertures

Social Research Call 2023

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” llança una convocatòria oberta i competitiva per finançar projectes de recerca que destaquin per la seva excel·lència, el seu caràcter innovador i la seva orientació social. Les propostes han de generar nou coneixement que ajudi a comprendre els reptes més rellevants de l’actualitat a partir de metodologies quantitatives.

Convocatòries obertes

No hi ha convocatòries obertes en aquests moments.

Convocatòries en avaluació

Convocatòria Connecta: de la recerca a la pràctica social  - 2.ª edició

Convocatòria Connecta: de la recerca a la pràctica social - 2.ª edició

-

L’Observatori Social llança aquesta convocatòria amb l’objectiu de promoure la relació i el treball conjunt entre l’àmbit de la recerca i el de la pràctica (sector social i administració pública) i augmentar l’impacte social de tots dos àmbits.

Convocatòria per donar suport a projectes de recerca sobre educació i societat

Convocatòria per donar suport a projectes de recerca sobre educació i societat

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” obre una convocatòria per donar suport a projectes de recerca en ciències socials en què es facin servir dades d’enquestes quantitatives sobre l’educació i la societat a Espanya.

Convocatòries tancades per tipus

Informació per projectes finançats

Brandbook

Guia d'aplicació de marca per a projectes finançats per convocatòries de recerca de l'Observatori Social de la Fundació ”la Caixa”