Properes obertures

No hi ha properes obertures.

Convocatòries obertes

No hi ha convocatòries obertes en aquests moments.

Convocatòries en avaluació

Convocatòria

Convocatòria per donar suport a projectes de recerca sobre la realitat social de les persones joves (FS22_1B)

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” obre una convocatòria per donar suport a projectes de recerca en ciències socials en què es facin servir dades d’enquestes quantitatives sobre la realitat social de les persones joves a Espanya.

Convocatòria

Convocatòria de Recerca Social 2022 (SRC 2022)

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” llança una convocatòria oberta i competitiva per finançar projectes de recerca que destaquin per la seva excel·lència, el seu caràcter innovador i la seva orientació social. Les propostes han de generar nou coneixement que ajudi a comprendre els reptes més rellevants de l’actualitat a partir de metodologies quantitatives.

Convocatòria de Recerca Social 2022 (SRC 2022)

Convocatoria Conecta: de la investigación a la práctica social

-

L’Observatori Social llança aquesta convocatòria amb l’objectiu de promoure la relació i el treball conjunt entre l’àmbit de la recerca i el de la pràctica (sector social i administració pública) i augmentar l’impacte social de tots dos àmbits.

Convocatoria Conecta: de la investigación a la práctica social

Convocatòries tancades per tipus

Informació per projectes finançats

Brandbook