Publicador de continguts

Radiografia de la pobresa energètica

Milions de ciutadans no poden pagar les factures de l’energia a Espanya

Sergio Tirado Herrero, RMIT University Europe / Asociación de Ciencias Ambientales (ACA); José Luis López Fernández, Asociación de Ciencias Ambientales (ACA); Luis Jiménez Meneses, Asociación de Ciencias Ambientales (ACA)

Actituds canvi climàtic i edat

Els joves acostumen a donar més importància al canvi climàtic que a la situació econòmica.

Cistella de la compra i ajudes no condicionades

Són saludables les compres d’aliments que fan els usuaris dels ajuts de la Creu Roja?

Dinàmica pobresa a Espanya i altres països europeus

Les persones pobres tenen més probabilitatsde tenir una carència addicional i menys probabilitats de deixar de patir una que les persones que no són pobres.

El ‘car-sharing’ a les ciutats: una estratègia de doble tall

El ‘car-sharing’, un servei basat en l’ús compartit d’automòbils, pot ser una mesura eficient per reduir la contaminació?

Desigualtat i sistemes de protecció social a Europa

El sistema de protecció social espanyol és menys redistributiu que els d’altres països de la UE. Quines reformes podrien contribuir a reduir la desigualtat econòmica a Espanya?

Ciència

Trucades per suïcidi al 112?

Trucades per suïcidi al 112?

Ciència

Segons un estudi fet a València, les trucades per suïcidi al 112 van incrementar durant el període 2017-2022.

Menors i suïcidi: abans i durant la pandèmia

Menors i suïcidi: abans i durant la pandèmia

Ciència

Com va afectar el jovent l’aïllament social per la pandèmia? Es va registrar un fort augment de les trucades al 112 relacionades amb el suïcidi.