Article
La salut mental a Catalunya un any després de la pandèmia
-
1El 2021, més del 25% dels participants presentaven símptomes de depressió moderada o greu.
-
2El mateix any, més del 35% dels participants van patir símptomes d’ansietat moderada o greu.
-
3La meitat dels que l’any 2020 havien patit una depressió o ansietat greu van continuar, un any després, declarant símptomes greus.
-
4Després del primer brot de la pandèmia, la prevalença del trastorn d’estrès posttraumàtic era encara elevada.
-
5Les estratègies de preparació i resposta davant possibles emergències han d’incloure una perspectiva a llarg termini de les conseqüències que puguin tenir sobre la salut mental.


