Publicador de continguts

La longevitat,

per Irene Lebrusán

Els reptes socials de la longevitat

Investiguem, amb Irene Lebrusán Murillo, doctora en Sociologia, els múltiples reptes de l'augment de l'esperança de vida en la societat contemporània. Si volem evitar la discriminació i la desigualtat per raó d'edat, urgeix fomentar vides que siguin saludables i inclusives en tota la seva extensió. Es tracta de garantir no tan sols la qualitat de vida de la gent gran, sinó el benestar del conjunt de la societat.

Direcció científica: Carlos Javier González Serrano | Producció audiovisual: La Diferencia

L'avorriment, per Josefa Ros

L'avorriment, per Josefa Ros

Josefa Ros, filòsofa i investigadora a la Universitat Complutense de Madrid, ens revela coneixements importants sobre una experiència que tothom ha viscut: l'avorriment.

El contracte social, per Antón Costas

El contracte social, per Antón Costas

En aquesta nova entrevista del Cafè de l’Observatori Social, l’economista Antón Costas reflexiona sobre com podem renovar el contracte social.

Salut mental i suïcidi en adolescents Villar

Salut mental i suïcidi en adolescents Villar

Entrevista amb Francisco Villar, coordinador del programa d'atenció a la conducta suïcida del menor a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.