Taxes d'ocupació dels graduats de fa poc (20-34 anys) per sexe

Aquest indicador informa sobre l'ocupació dels joves de 20 a 34 anys que hagin acabat l'educació terciària durant els tres anys anteriors per sexe. L'objectiu de la Unió Europea (Horitzó 2020) situa aquesta taxa en el 82%. L'indicador es presenta per sexe amb el propòsit d'observar diferències potencials entre homes i dones.

La Formació Professional a Catalunya: rendiment acadèmic, modalitat dual i gènere

Educació

Mentre que les dones continuen apostant per graus més socials, aquest informe indica que les ocupacions més necessàries el 2030 seran les vinculades a l’economia digital

Percentatge de persones que, el 2017, opinaven que el nivell educatiu més alt que havien aconseguit era...

Educació

El 58 % de la població espanyola opina que ha superat el nivell d’estudis del pare i el 64 % pensa que ha superat el nivell educatiu de la mare.

Educació compensatòria a primària: una mesura útil per als alumnes immigrants?

Educació

Funcionen els programes d’educació compensatòria adreçats a estudiants de col·lectius desfavorits? Aquest estudi mostra que només aconsegueixen beneficiar alumnes immigrants si tenen una proporció en el grup escolar que no supera el 50 %.