Publicador de continguts

La longevitat,

amb Irene Lebrusán

Els reptes socials de la longevitat

Investiguem, amb Irene Lebrusán Murillo, doctora en Sociologia, els múltiples reptes de l'augment de l'esperança de vida en la societat contemporània. Si volem evitar la discriminació i la desigualtat per raó d'edat, urgeix fomentar vides que siguin saludables i inclusives en tota la seva extensió. Es tracta de garantir no tan sols la qualitat de vida de la gent gran, sinó el benestar del conjunt de la societat.

Direcció científica: Carlos Javier González Serrano | Producció audiovisual: La Diferencia

L'avorriment, per Josefa Ros

L'avorriment, per Josefa Ros

Josefa Ros, filòsofa i investigadora a la Universitat Complutense de Madrid, ens revela coneixements importants sobre una experiència que tothom ha viscut: l'avorriment.

La identitat, per José Carlos Ruiz

La identitat, per José Carlos Ruiz

José Carlos Ruiz, professor de Filosofia a la Universitat de Còrdova i divulgador, ens ofereix la seva anàlisi sobre com construïm la identitat pròpia en l'era digital.

La polarització social, per Míriam Juan Torres

La polarització social, per Míriam Juan Torres

Míriam Juan Torres, investigadora a l'Othering & Belonging Institute de la UC Berkeley i assessora sènior a More in Common, ens parla del què i el perquè de l'anomenada polarització social.